niedziela, 26 listopada 2017

Szal-iś albo otul-iś -"Mięta z różami-" - DO ODDANIA już POSZŁO W ŚWIAT

Otuliś  „Mięta z różami”  – duży, mięsisty szaliś powstał na szydełku z mięciutkich włóczek (mix akrylu i wełny z akrylem) w pastelowych odcieniach różowości – jak płatki róż i męty z odrobiną seledynu.. Kolory mogą się różnić z powodu właściwości monitora. Dzięki malutkim guziczkom na jednym z brzegów można go spiąć, aby powstało ponczo. Wymiary: wysokość : 38cm, obwód: 130cm.

Zalecane pranie ręczne, w delikatnym środku i letniej wodzie. Lekkie odciśnięcie i suszenie w stanie rozłożonym.

DO ODDANIA  za 69 serduszek :) Poszłooooo





3 komentarze:

  1. Mięta z różami... chciałabym powąchać i spróbować :-). Może kiedyś dotknę? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tesiu, właśnie usiadłam do komputera, aby zamienić tag "DO ODDANIA" na "POSZŁO W ŚWIAT" . Oprócz Twojego otula czarno tyrkusowego, który już jest Twój :) Wszystko co zostało dziś opuściło moją szafę i poszło na świąteczny stragan sióstr urszulanek szarych na rzecz chrześcijan na Filipinach <3 Fajnie jest zobaczyć taką radość w oczach siostry, która na co dzień pomaga Filipińczyków zamieszkujących na wysypisku śmieci :(

      Usuń
    2. Bardzo dobrze się stało :-). Dzisiaj wydawało mi się, że mam pewien problem, ale gdy pomyślę o wspomnianych przez Ciebie Filipińczykach, to dochodzę do wniosku, że nie mam problemu. I cieszę się bardzo, że Twoje otulisie otulą (choć nie dosłownie) tamtych ludzi.

      Usuń

Dziękuję :)