wtorek, 11 lipca 2017

Jak to działa?

Talent w Rękach – Dobro w Sercach to pośrednictwo wymiany dobra za dobra, czyli ROZDAJĘ rękodzieło w podziękowaniu za Twoje wsparcie potrzebujących ludzi i zwierząt :)

Nazywam się Beata Bartoszewicz i mieszkam na warszawskim Żoliborzu, skąd pochodzę. Jestem mężatką, mamy dorosłego syna. Kocham ludzi i kocham zwierzęta. Kiedy widzę, ile zła jest wokół i ile Stworzeń potrzebuje pomocy, serce mi się ściska. Pomagam, wspieram, wpłacam pieniądze, albo po prostu wkładam do wyciągniętej ręki. Chciałabym pomagać więcej i zachęcić do tego innych. Wierzę, że dobro jest w NAS  :)Mam zdolne ręce, więc wytwarzam wiele różnych rękodzielniczych dóbr. Chcę je oddać za darmo komuś, może Tobie, w zamian za dobre serce, które objawi się wsparciem dla biednych, chorych, potrzebujących, porzuconych, osamotnionych ludzi i zwierząt. 

Sam możesz wybrać kogo chcesz wesprzeć i poprzez jaką fundację, albo wybrać kogoś spośród tych, których ja wspieram.

Możesz wybrać jakieś moje dobro, albo zamówić darmowe wykonanie podobnego do takiego, które już poszło w świat. Szukaj ich w ETYKIETACH pod tagiem POSZŁO W ŚWIAT. Musisz upewnić się, czy zrobienie podobnego dobra będzie możliwe. Jeśli wybierzesz jakieś dobro już gotowe do oddania, musisz je sobie u mnie zarezerwować. Takie dobra znajdziesz w ETYKIETACH pod tagiem  DO ODDANIA. Przy rezerwacji decyduje kolejność zgłoszeń emailem na adres:  telentwrekachmam@gmail.com

Określam wartość danego dobra, np. za 10 serduszek, albo za 50 serduszek. Ty rezerwujesz je emailem wysłanym do mnie, wraz ze wskazanym celem, który chcesz wesprzeć. Kiedy uzgodnimy, że wskazany przez Ciebie cel jest też takim, który i ja bym wsparła, wymienimy się dobrami. To znaczy Ty przekazujesz mi potwierdzenie dokonania donacji o wartości nie mniejszej niż wskazana przy danym dobru dla tego wybranego kogoś ( człowieka. zwierzęcia), a ja Tobie daję wybrane rękodzieło. Jeśli jesteś z Warszawy to wymienimy się osobiście. Jeśli nie jesteś z Warszawy, to do swojego wsparcia musisz doliczyć jeszcze 10zł, a ja ze swoich pieniędzy wyślę do Ciebie paczkę (najtańszą przesyłką) - tylko na terenie Polski.

Jeśli coś jest niejasne pytaj !!!

UWAGA: moja niniejsza propozycja podarowania Tobie rzeczy zrobionej przez mnie, która prawdopodobnie należy do mnie dłużej niż 6 miesięcy, ale jest rzeczą nową i nieużywaną nie stanowi oferty kupna-sprzedaży. 

Co MY sobie dajemy i co z tego będziemy mieli?

JA daję talent, umiejętności, czas i energię (tę fizyczną i tę duchową i tę w kontakcie elektrycznym). Poza tym ja daję wszystkie surowce (włóczki, tkaniny, nici, wypełniacze, pasmanterie, guziki, narzędzia itp) oraz ewentualnie opłacam przesyłkę - najtańszą z możliwych).  Uprzedzam, że niektóre surowce mogą pochodzić z odzysku, bo chętnie daję rzeczom drugie życie, ale zawsze są wcześniej dokładnie prane przed spruciem lub pocięciem.

TY dajesz kawałek swojego życia, które poświęciłeś na pozyskanie, zarobienie pieniędzy przeznaczonych na wsparcie dla potrzebujących. Okazujesz również zaufanie do mojego talentu, że rzeczy przez mnie zrobione są godne, aby z Tobą zamieszkać lub tego, abyś je komuś podarował.

Ja daję Ci rzeczy niepowtarzalne, wykonywane według moich projektów, tworzone w przyjemnej, domowej atmosferze, najczęściej w ciszy, albo przy muzyce. Zawsze dbam o to, aby przy dzianiu rzeczy towarzyszyły mi dobre emocje :) To zupełnie co innego, niż rzeczy wykonywane przez chińskie ręce w chińskiej fabryce.

JA TWORZĘ RZECZY Z MIŁOŚCIĄ, bo bardzo lubię to robić.
TY MASZ MIŁOŚĆ W SOBIE, skoro chcesz się podzielić swoimi pieniędzmi z innymi.

A co ja mam z tego, że Tobie coś dam w zamian za Twoje dobre serce? Radość z tego, że Ty wsparłeś swoimi pieniędzmi tych, którzy tego wsparcia potrzebują. Radość z tego, że moje zdolne ręce wciąż mogą coś dziać. Możemy wzajemnie być DOBROCZYNNI. I możemy mieć  przeświadczenie, że razem zmieniamy świat na lepsze :)

A co Ty z tego będziesz mieć, oprócz rzeczy, którą dostaniesz ode mnie? Dużo z tego, co ja, czyli patrz wyżej :)

Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do wybierania dobra :)


BB 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :)