niedziela, 26 listopada 2017

Mitenki jak zachód słońca - DO ODDANIA już POSZŁO W ŚWIAT

Mitenisie „Zachód słońca” - mitenki wykonane na szydełku z mięciutkich włóczek (mix akrylu i wełny z akrylem) w ciepłych barwach zachodzącego słońca – ceglastej, rudej, czerwonej, malinowej, różnych odcieniach pomarańczy, a nawet magenty. Kolory mogą się różnić z powodu właściwości monitora. Na kciuk pozostawiono otwór. Można je nosić na cienkie rękawiczki z palcami.

Wymiary: wysokość :19cm, obwód: 18cm.

DO ODDANIA  za 29 serduszek :) POSZŁOOOOOO




3 komentarze:

  1. Przepiękne kolory (znam ja dobrze Twoją powściągliwość w ukazywaniu pełni barw na zdjęciach ;-). BB, chyba założyłaś blog motywacyjny, bo inspirujesz mnie do zwiększenia moich zarobków. Mam nadzieję, że niedługo wpadnę i zamówię wszystko :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Tesiu, gdybym tu zajrzała wczoraj... ale dziś inna spontaniczna decyzja już zapadła i wszystko. oprócz Twojego otula, wylądowało na dobroczynnym straganie świątecznym dla głodujących chrześcijan na Filipinach. I jak ja się z tego cieszę :)

      Usuń
    2. Ja też BB :-) Ale teraz nie wiem, co zrobić z motywacją - nakręcać się, czy odpuścić ;-)

      Usuń

Dziękuję :)