sobota, 11 listopada 2017

Getry „Na brzegu nieba” - DO ODDANIA już poszło w świat

Cholewusie „Na brzegu nieba” – albo getry - powstały na szydełku z dość grubych włóczek (mix akrylu i wełny z akrylem) , więc splot jest wyrazisty, w barwach nieba i piaszczystej plaży –błękitów i lazurów  pomieszanych z beżami. Kolory mogą się różnić z powodu właściwości monitora.. . Wymiary: wysokość : 28cm, obwód: 30. cm.

Zalecane pranie ręczne, w delikatnym środku i letniej wodzie. Lekkie odciśnięcie i suszenie w stanie rozłożonym

DO ODDANIA ZA 29 SERDUSZEK :) POSZŁOOOOO




4 komentarze:

  1. Dzianiny - jak muzyka. Przy każdorazowym kontakcie zachwycasz się jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tesiu za tyle dobrych słów, za tyle pozytywnych myśli i za to, że tu jesteś i jaka jesteś :*

      I ZA NASZE WSPÓLNE DZIANIE DOBRA :D

      SMBOX1000000000000000000

      Usuń
    2. Ooo! BB, właśnie przed kilkoma minutami pomyślałam, jak to przyjemnie wpaść na Twoje blogi, poczytać, pooglądać, pogawędzić z Tobą (oczywiście zaraz zaczęłam analizować, z czego to się bierze i najprościej rzecz ujmująca - bierze się z Ciebie :-). Z tego powodu trudno tak całkiem wyrzec się blogosfery :-). Blogosfera, w której miałam okazję uczestniczyć, to dla mnie wielka wartość (a o Twoich blogach na pewno nie mogę napisać w czasie przeszłym :*).

      Dzianie jest bardzo dobre i niesamowicie cieszy mnie mój udział w tej spółce, czyli użytkowanie! :-)

      SMBOX1000000000000000000100

      Usuń
    3. Kochana Tesiu, cieszmy się więc sobą i radujmy z siebie :D Jesteś NIEZWYKŁYM użytkownikiem, bo dajesz mi motywację do działania i do dziania <3 Wielkie dzięki, Tesiu !

      Na pozostałe przemiłe komentarze odpowiem nie w pospiechu, delektując się naszą znajomością i blogową więzią :), a na razie czas mnie goni niemiłosiernie... Kwaaa

      Usuń

Dziękuję :)