niedziela, 20 sierpnia 2017

Torbowór, czyli elegancko i bez reklamówki :) - DO ODDANIA

Torebka-worek może służyć za torebkę na ramię, ale nawet lepiej sprawdzi się jako elegancka dodatkowa torebka-siatka na niezbyt ciężkie zakupy, drugie śniadanie, teczkę z dokumentami itp.

Zrobiona za szydełku z włóczki akrylowej, w delikatnie ażurowy wzorek. Nie ma podszewki, ani wewnętrznych kieszeni. Zamiast zapięcia troczki do zawiązywania. Kolor stłumiony groszkowy i zielenie morskie plus odrobinę  turkusu i szafirości.


Wymiary: wysokość ok. 40 cm, szer. góra 37cm.,  szer. dół 30cm. dł. pasków 55cm. Nowa, nieużywania.

DO ODDANIA ZA 49 SERDUSZEK (plus koszty wysyłki doliczone do kwoty wsparcia - ja ponoszę koszty wysyłki)









2 komentarze:

  1. Cudna i jest dla mnie wielką pokusą. Wczoraj oddałam świeżo otrzymaną torebkę, bo zaczynam myśleć, że nie starczy mi życia na znoszenie dotychczasowych. Może powinnam bardziej zadbać o zdrowie i dać sobie szanse na dłuższe życie... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aleą oczywiście Tesiu, że gromadzenie rzeczy lepiej zamienić na dbałość o zdrowie. Jak wiesz, ja już od dawna pozbywam się wszystkiego (prawie :). A jednak zawsze coś się znajdzie do oddania. Ostatnio spakowałam pudło książek (o minimalizmie:D) i czegoś-tam na bazarek dla psa Kubusia naszego połamańca.

      Usuń

Dziękuję :)