środa, 16 sierpnia 2017

Sowa mądra głowa , czyli ratujemy psa Kubusia


W pierwszej połowie sierpnia, jak co roku, na dwa tygodnie pojechałam z mężem na wczasy do Wilgi. Miałam różne plany na spędzenie tego jedynego w roku letniego wypoczynku. Zabrałam do czytania cztery książki, zestaw ćwiczeń na kręgosłup, wygodne buty do spacerów i nawet nowiutki... kostium kąpielowy.  Czasem jednak się zdarza, że plany biorą w łeb, bo coś innego staje się ważniejsze.

Na mojej wakacyjnej drodze, choć nie dosłownie, stanął biedny, pokrzywdzony przez ludzi pies. Byłam w klinice, w której został umieszczony potrącony przez samochód, pozostawiony na cztery dni na pastwę losu psiak Kubuś z połamaną miednicą i zadartą skórą z boku. Dziś jest już po operacji, której koszty są ogromne, ale ludzie dobrej woli MUSZĄ je pokryć. Jedną z tych osób jest sąsiadka z wczasowego domku w ośrodku w Wildze. Wydarzenie można śledzić na fb tu: Kubuś walczy o życie 

I cóż, poza wpłatą trzycyfrowej kwoty, mogłam zrobić ? Zrobiłam to co właśnie mogłam i powinnam. Chwyciłam za szydełko  i włóczki, które zawsze z sobą wożę na wczasy. Przez 12 dni, nieomal od świtu do nocy dziergałam fanty na wczasowy kiermasz rękodzieła, który zorganizowałyśmy z sąsiadką Ingą pod stołówką. Przebojem okazały się szydełkowe sówki, ale też kolorowe torebki dla dziewczynek. To co się nie sprzedało pojechało z Ingą i zostanie wystawione na bazarku pomocowym :)

Udało mi się zrobić siedem torebek, pięć sów, jednego króliczego pieska, dwa kominy-szale, jedną ośmiornicę skaczącą na gumce i sporo drobiazgu: kubki na długopisy, podkładki pod kubki, sakiewki na drobiazgi, zakładki do książek, kolorowe kwiatki z gumkami do włosów i włochate kulki dla kota. Razem 36 rzeczy :) Ufff... Nie wszystko zdążyła sfotografować, bo tak się szybko rozeszło wśród kupujących. "Zarobiłam" 455zł, i wszystko zostało wpłacone na koszty leczenia pieska.

A oto moje wczasowe rękodzieło na pomoc Kubusiowi.



Do oddania  na rzecz Kubusia



Do oddania 


Do oddania


Do oddania 


Do oddania



Do oddania



Do oddania

Do oddania 

Do oddania

Do oddania 


Do oddania 

Do oddania 

Do oddania 

Do oddania 



A tak wyglądał nasz kiermasz :)





A to zdjęcie naszego Kubusia :****

Kaczka też może być mądra głowa :)


.

2 komentarze:

Dziękuję :)