czwartek, 20 lipca 2017

Dyndały, czyli jak rozweselić Żoliborz :)

Mój stary Żoliborz sam w sobie jest wesoły, słoneczny i zielony. Pamiętam jak w latach 60-tych na Dzień Dziecka  bramy dwóch naszych przedszkoli, na ulicy Sierpeckiej i ulicy Suzina, dekorowaliyśmy ozdobami z kolorowej krepiny. Wielobarwne pióropusze fruwały między sztachetami.  

Wracam do tradycji dyndania kolorów, ale w trwalszej formie, bo włóczkowej. Dziś rozweseliłam uschniętą akację na Suzina, vis a vis Kina Tęcza. Będę jej jeszcze dorzucać kolejne dyndały, a co! Niech ma biedaczka, bo taka smutna... 

Mijający przechodnie byli zadowoleni, a kelnerzy z Kotłowni nawet chcieli przynieść drabinę, żeby pomóc. Dałam radę z pomocą męża, ale dziękuję za propozycję :)

A może ktoś chciałby takie dyndały ??? Do zamówienia!

Pozdrawiam Żoliborz kolorowo i włóczkowo! 

Ulica Suzina, Żoliborz














Smutna, uschnięta akacja :*

Dyndały na ogrodzeniu IV Kolonii WSM od ul. Próchnika.


Kwiecisty pająk, IV Kolonia WSM.


8 komentarzy:

  1. Fajny pomysł :)
    Koloru nigdy za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  2. BB, jestem gotowa ruszyć do W. aby nacieszyć się takim widokiem :-). Chyba na Ziemię z jakiejś chmurki spadłaś :-). Dzierganej oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Tesiu :) zapraszam całym sercem, bo Gość w dom- Bóg w dom ! A jak spadać, to tylko z dzierganej chmurki ;-) Dziś ubierałam resztę słupków na rogu Suzina i Próchnika w różnokolorowe szydełkowe czapeczki i przechodnie szczerze i z uśmiechem mnie pozdrawiali. A nawet pewni Państwo koniecznie chcą, abym zrobiła czapeczkę dla ich ukochanej maskotki jeża, bo gdzieś zgubił w podróży :( W zamian wesprze pewnego zakręconego pana, który ratuje pokrzywdzone, poturbowane jeże, chyba gdzieś na Mazurach. Tesiu i cy życie nie jest piękne ? Dobro się może szerzyć przy pomocy szydełka :)))

      Usuń
    2. Dziękuję BB. Jeśli tylko będę miała możliwość - z wielką chęcią! Jest BB piękne :-). A dobro? To tajemnica :-). Coś o nim wiem, ale wciąż mało. Za to gdy oglądam Twoje rzeczy i ich fotki, jakbym wiedziała więcej :-).

      P.S. Mam przeczucie, że jeżyk zrobił to celowo ;-).

      Usuń
    3. To prawda... dobro to tajemnica...

      NSMBOX300000000000000 :* :)
      BB

      Usuń

Dziękuję :)