niedziela, 31 stycznia 2016

Przeróbka swetra - POSZŁY W ŚWIAT

... czyli tunika i czapka szlafmyca.

Z dużego, podfilcowanego swetra uszyłam tunikę. Była za krótka, więc przedłużyłam ja pasem zrobionym na drutach. Podobnie wykończyłam przy pachach i szyi. Na dzianinową tkaninę naszyłam koła i półkola zrobione na szydełku.

Do tuniki pasuje czapka szlafmyca. To dowód mojego słomianego zapału. Zaczęłam robić na drutach sweter, taki melanżowy. Porzuciłam ten pomysł po 40 centymetrach przodu. Pruć było żal, więc zrobiłam z tego czapkę-szlafmycę.








22 komentarze:

  1. Boszszsz!!!!!!!!!!!! Jakie to piękne! Dobrze, że reaktywowałaś blog, inaczej bym tu pewnie nie trafiła, a byłaby to niepowetowana strata!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się cieszę, że tu dotarłaś Psie w Swetrze :) Zapraszam najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ te kolory energetyczne, no niesamowicie...

    wrzuć tu wszystkie zdjęcia, nawet byłych wytworków (oczywiście czytaj: cudowności, pięknych prac itp...)

    zawsze jakoś w sieci zostaną, bo piękne i oryginalne

    pozdrawiam serdecznie Kaczko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Alis :) To jest właśnie "były" wytwór. Dwa lata temu mnie opuściły i czapka i tunika i mieszkają już w innej szafie ;-)

      Tak właśnie planuję, ku pamięci !
      kwa, kwa, kwa

      Usuń
    2. Wrzuć tu sukienki z koszul! Pliiiiiiiiiiiiiiizzzzz! I duże zdjęcia poproszę, bo na Wystarczająco.PL widać niewystarczająco ;)
      A ja już pożądliwie zaczęłam czystki w męskiej szafie ;)))

      Usuń
    3. Zrobi się Psie w Swetrze :) choć zdjęcia tych sukienek wybitnie się nie udały :( i dlatego takie niewystarczające.
      Miłego dnia, bez jojczenia ;-0 :)))

      Usuń
  4. Ooo! Widzę, że wszystkie myślimy podobnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bywa z kobietami ;-)

      SMBO Tesiu :)

      Usuń
    2. To dlatego przebywanie wyłącznie z mężczyznami bywa męczące ;-). Czasem jest dobrze niczego nie musieć tłumaczyć i być zrozumianą :-).

      SMBOX100:-)

      Usuń
    3. Tesiu, fajnie że tak jest i że się znalazłyśmy w tej sieci:)

      SMBO x 200 :)))

      Usuń
  5. w tym dziele idze islandzkie inspiracje :)) i to juz dwa lata temu?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niko, jeśli były islandzkie inspiracje, to nie świadome ;) Musze pooglądać islandzkie klimaty, bo widocznie coś mnie ciągnie :)))

      Usuń
  6. Fantastyczne połączenie kolorów i świetny pomysł na wydziergany recykling :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alu :) Mnie za to zawsze urzekały mozaiki, dlatego już sobie złapałam link do Twojego mozaikowego domu.
      Serdeczności dołączam :)

      Usuń
  7. Jak zawsze, śliczności!
    Beatko, talent w rękach to właściwy tytuł.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trochę nieskromny, ale w końcu ukrywać talent to grzech ;)

      Dziękuję Fibulo !

      Usuń

    2. https://www.youtube.com/watch?v=YPer3Xv2QSM

      Usuń

    3. Moja kurza (a może kacza ;) ) pamięć pozwoliła mi już zapomnieć o tych dziewczynach, które uprawiają naprawdę ręczne roboty. To jest cudne. Dziękuję Fibulo za link.

      Dobrego dnia :)

      Usuń
    4. :-) Pomyślałam, że może Ci się przyda lub choć spodoba. :-)

      PS Ciągle wypatruję znajomej kaczki w awatarze i nie
      mogę przywyknąć, że tu jest inne zdjęcie. :-)

      Usuń
    5. Bardzo mi się podoba :)
      Ja też przyzwyczajona jestem do kaczki, kwa, kwa :)
      Jakoś tak się stało, że ten blog założyłam z innej starszej poczty i tam takie jest zdjęcie. Chyba dla identyfikacji umieszczę tę kaczkę na pasku :)

      Usuń
  8. Czy daloby rade zrobic coa takiego na zamowienie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)